Aankomst op Curacao - Reisverslag uit Montan’i Rei, Curaçao van casaklashorst - WaarBenJij.nu Aankomst op Curacao - Reisverslag uit Montan’i Rei, Curaçao van casaklashorst - WaarBenJij.nu

Aankomst op Curacao

26 Januari 2015 | Curaçao, Montan’i Rei

Het is 26 januari 2015. Vanmorgen om 9 uur zijn we vertrokken vanaf de luchthaven Schiphol. Allereerst afscheid genomen van familie en vrienden. Wat een emotioneel afscheid. Daarna onze hond Bruce ingecheckt om vervolgens nog 1x te zwaaien naar de mensen die ons zijn komen uitzwaaien. Ondanks dat we hadden aangegeven dat we liever niet afscheid nemen waren er toch mensen om ons "tot ziens!" te zeggen. Na een vlucht van 10 uur kwamen we aan op de luchthaven Hato. Na een half uur draaide Bruce op de koffer band. Na hem snel eraf te hebben gehaald kwam Mike tot de conclusie dat Bruce geen retour ticket had. Gelukkig mochten Ronald en Sylvia al doorlopen met Bruce en kon Mike de betaling verrichten. Na 165 ANG te hebben betaald kreeg ook hij zijn paspoort mee. En mocht de terminal verlaten. De eerste stappen waren warm! 33 graden:-) we gaan nu lekker genieten van een koud drankje en vanavond vroeg naar bed! Morgen staat ons eerste gesprek bij Mambo Beach op de planning.